Impulse Academy


Երեխայի հաջողության հիմքում ոչ միայն գիտելիքն է, այլև այն, թե ինչպես է նա մտածում, հաղորդակցվում և գործում։ Այս ծրագրի ընթացքում երեխաները կզարգացնեն իրենց խոսքը, կսովորեն հստակ ու ինքնավստահ արտահայտել մտքերը, արդյունավետ ներկայացնել իրենց գաղափարները և թիմային աշխատանքով ստեղծել նախագծեր։ Այս հմտությունները նրանց կօգնեն դպրոցում, ապագա մասնագիտության մեջ և առօրյա կյանքում։

Ինչու՞ ընտրել այս ծրագիրը


Իմպուլսում յուրաքանչյուր երեխա ունի մենթոր, ով հետևում է նրա առաջընթացին և աջակցում զարգացման գործընթացում։ Մենթորը մշտական կապի մեջ է ծնողի հետ՝ երեխայի համար ընտրելով լավագույն մոտեցումները։ Այսպես մենք ապահովում ենք անհատական ուշադրություն և արդյունավետ ուսուցում յուրաքանչյուր երեխայի համար։

Շաբաթ և կիրակի

Կարող են գրանցվել 8–11 և 12–15 տարիքային խմբերի երեխաները

Ովքե՞ր կարող են մասնակցել

Կարող են գրանցվել 8–11 և 12–15 տարիքային խմբերի երեխաները

2 օր կամ 2 ամիս

Ծրագիրը բաղկացած է 2 մասից՝ տեսական և գործնական (վարժություններ)։

STUDY SPACE

Իմպուլսցիները ունեն անվճար մուտքի հնարավորություն STUDY SPACE

ՀԱՎԱՍՏԱԳԻՐ

Մասնակցության ավարտին տրվում է հավաստագիր։

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
admin

Nike և Skims. Նոր խթան դեպի կանանց սպորտային նորաձևություն

Ի՞նչ կտա Nike-ին Քիմ Քարդաշյանի Skims-ի հետ համագործակցությունը NikeSkims գործընկերությունը դարձել է մարքեթինգային հանճարեղություն, որը ոչ միայն վերաիմաստավորում է բրենդի ներկայությունը սպորտային հագուստի շուկայում, այլև ապահովում է երկարաժամկետ բիզնես հաջողություն։ Եկեք դիտարկենք, թե ինչու այս ռազմավարությունն այդքան արդյունավետ։ Նո՞ր լսարան Nike-ի շուկան կենտրոնացած էր տղամարդկանց սպորտային հատվածի վրա, բայց այսօր սպորտային հագուստի աճը պայմանավորված է կանանց մեծ հետաքրքրությամբ։ Քիմ Քարդաշյանը՝ որպես միջազգային ազդեցիկ կերպար, հնարավորություն է տալիս Nike-ին վերագրավել կին հաճախորդներին՝ մրցակցելով Lululemon-ի և Athleta-ի հետ։ Բրենդի բաժնետոմսերը նվազե՞լ են Վաճառքների անկման և բաժնետոմսերի նվազման պայմաններում Nike-ն ընտրել է նորարարական լուծում՝ Քարդաշյանի հետ համագործակցությունը, որը բերում է բրենդի

Read More »