Ի՞նչ կտա Nike-ին Քիմ Քարդաշյանի Skims-ի հետ համագործակցությունը

NikeSkims գործընկերությունը դարձել է մարքեթինգային հանճարեղություն, որը ոչ միայն վերաիմաստավորում է բրենդի ներկայությունը սպորտային հագուստի շուկայում, այլև ապահովում է երկարաժամկետ բիզնես հաջողություն։ Եկեք դիտարկենք, թե ինչու այս ռազմավարությունն այդքան արդյունավետ։

Նո՞ր լսարան
Nike-ի շուկան կենտրոնացած էր տղամարդկանց սպորտային հատվածի վրա, բայց այսօր սպորտային հագուստի աճը պայմանավորված է կանանց մեծ հետաքրքրությամբ։ Քիմ Քարդաշյանը՝ որպես միջազգային ազդեցիկ կերպար, հնարավորություն է տալիս Nike-ին վերագրավել կին հաճախորդներին՝ մրցակցելով Lululemon-ի և Athleta-ի հետ։
Բրենդի բաժնետոմսերը նվազե՞լ են

Վաճառքների անկման և բաժնետոմսերի նվազման պայմաններում Nike-ն ընտրել է նորարարական լուծում՝ Քարդաշյանի հետ համագործակցությունը, որը բերում է բրենդի «թարմություն» և ցույց է տալիս, որ ընկերությունը քայլում է ժամանակի թրենդների համընթաց։
Մրցակցային առավելություն

NikeSkims-ը միավորում է Nike-ի տեխնոլոգիական նորարարությունն ու Skims-ի բրենդինգը՝ ստեղծելով եզակի առաջարկ, որը գրավիչ է թե՛ սպորտի սիրահարների, թե՛ նորաձևության հետևորդների համար։
Տնտեսական ազդեցություն
