Impulse Academy

Nike և Skims. Նոր խթան դեպի կանանց սպորտային նորաձևություն

Ի՞նչ կտա Nike-ին Քիմ Քարդաշյանի Skims-ի հետ համագործակցությունը

NikeSkims գործընկերությունը դարձել է մարքեթինգային հանճարեղություն, որը ոչ միայն վերաիմաստավորում է բրենդի ներկայությունը սպորտային հագուստի շուկայում, այլև ապահովում է երկարաժամկետ բիզնես հաջողություն։ Եկեք դիտարկենք, թե ինչու այս ռազմավարությունն այդքան արդյունավետ։

Նո՞ր լսարան

Nike-ի շուկան կենտրոնացած էր տղամարդկանց սպորտային հատվածի վրա, բայց այսօր սպորտային հագուստի աճը պայմանավորված է կանանց մեծ հետաքրքրությամբ։ Քիմ Քարդաշյանը՝ որպես միջազգային ազդեցիկ կերպար, հնարավորություն է տալիս Nike-ին վերագրավել կին հաճախորդներին՝ մրցակցելով Lululemon-ի և Athleta-ի հետ։

Բրենդի բաժնետոմսերը նվազե՞լ են

Վաճառքների անկման և բաժնետոմսերի նվազման պայմաններում Nike-ն ընտրել է նորարարական լուծում՝ Քարդաշյանի հետ համագործակցությունը, որը բերում է բրենդի «թարմություն» և ցույց է տալիս, որ ընկերությունը քայլում է ժամանակի թրենդների համընթաց։

Մրցակցային առավելություն

NikeSkims-ը միավորում է Nike-ի տեխնոլոգիական նորարարությունն ու Skims-ի բրենդինգը՝ ստեղծելով եզակի առաջարկ, որը գրավիչ է թե՛ սպորտի սիրահարների, թե՛ նորաձևության հետևորդների համար։

Տնտեսական ազդեցություն

Համագործակցության հայտարարությունից անմիջապես հետո Nike-ի բաժնետոմսերի 3%-ով աճը վկայում է շուկայի դրական արձագանքի մասին՝ ամրապնդելով ներդրողների վստահությունը և խթանելով նոր եկամուտների աճը։

Ի՞նչ է սա նշանակում

Nike-ը վարպետորեն օգտագործում է Քարդաշյանի բրենդային արժեքը՝ ոչ միայն ժամանակավոր աղմուկ ստեղծելու, այլև իր դիրքերը վերականգնելու համար սպորտային հագուստի գլոբալ շուկայում։ Սա մարքեթինգային հնարք չէ, այլ հեռատես բիզնես ռազմավարություն։

Telegram

Հետաքրքրվա՞ծ եք նման մարքեթինգային վերլուծություններով։
Հետևեք մեզ Telegram-ում՝ նորարարական բիզնես լուծումներ բացահայտելու համար։